Lille Peppi

2010-08-24 22:18:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag åkte Pepsi in till akuten i walla och blev inlagd för operation. Han har inflammartion i tonsillerna och dem ska dem ta bort. Jag ringde runt som en galning till smårdjurskliniken, norsholm, krokek, o en privat på trozelligatan. Ingen hade tid och bad mig att avvakta. När jag ringde till walla sa dem först med att ja skulle avvakta. Blir så trött på dem. Vid 4 ringde ja M o sa att vi måste göra nåt. Pepsi hade då fått i sig vatten men det syntes att han hade nåt i halsen som vi trodde då. M slutade tidigare o åkte in med honom o då tog dem emot honom o sa att han va så uttorkad att han förmodligen inte hade klarat sig över natten. Stackars min lilla pille.. saknar honom så mkt.

Imorgon skulle vi börja på agility kursen. Men det blir o åka dit med Max o ha miljöträning. Beroende på när ja ska hämta Pepsi.


Kommentarer

Stackars lilla Pepsi... vi tänker på honom... Jag har ju själv haft problem med tonsillerna (dvs halsmandlarna) och opererat bort dem... Vet ju hur ont det gör och hur svårt det är att svälja när de är svullna... tur att ni åkte in i tid...

kram och en krya på sig hälsning till Pepsi

2010-08-25 07:40:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback