Hej

2010-08-02 22:43:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag som jag trodde skulle bli en slappardag började med långpromenad i ösregnet. Fick chansen o prova mina regnkläder som fungerade utmärkt. Vi tränade på hundmöten, mötte 3 st hundar. 1 åttamånaders schäfer och 1 liten hund och en huskyblandning. Max "boffade" lite åt schäfern som svarade med skall, då lugnade han ner sig. Dem andra hundarna vi gick förbi var han bara nyfiken på. Vi tränade på gå fint i koppel som går jättebra såfort vi inte möter andra hundar eller går förbi där jag brukar släppa honom lös.

Sen slappade vi hemma tills Malin hörde av sig och då gick vi till fotbollsplanen och tränade lite allt möjligt samt körde uppletande av godis. Dem hade fotbollsträning så det var bra störning, men ingen av hundarna brydde sig ändå hehe.

Efter det åkte jag och M hem till min mamma, hjälpte henne sätta upp 2 tavlor hon fått utav mig och åt polsk mat, mmmmums.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback