Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge!

2010-08-07 16:11:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja äntligen har jag fått min förlovningsring! Efter ett halvår typ haha.. Bättre sen än aldrig
Vi har iaf bytt ringar och haft en supermysig middag med potatisgratäng och kött med sallad.
Tänkte slänga upp bilder på ringarna men det blir inga bra kort så ni får se dem om dem nån annan gång :)
Min ring är inte helt färdig än men det tar nån månad innan den blir det och jag ville ha den på mig ändå!

Ikväll blir det middag på Harrys med tjejerna o sen ska dem nog dra vidare, får se hur jag gör. Beror mest på hur fulla alla blir o jag som är nykter tycker ju det är lite trist då..

Får bli långbyxor :( Planerade in en jättefin outfit men när man har en söt underbar gullig kelpie som hoppar sönder benen på en så vill man inte visa alla blåmärken o rivsår..
Men jag älskar honom ändå :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback