Betong

2010-08-09 21:32:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som jag skrivit i tidigare inlägg så tror jag att Max är gjord utav betong, och idag känns det nästan bevisat.
Men en sak har jag lärt mig. Stoppa aldrig en kelpie med ditt ben. Mitt smalben är helt svullet och färgerna börjar redan att blomstra, och med lite hjälp utav waranet blir det nog ett stort o fint blåmärke :). Men tur att det alltid är skitväder så man slipper visa benen.

Lydnadsträningen idag gick bra. Körde inte så mycket pga spöregn. Men Pepsis fotplacering var jättebra och vi provade även, stående under gång och efter 3 gånger stod han :) Finslipningen på fotgåendet börjar ta sig och ja känner mig nöjd med hans placering idag.

Max ville jag inte köra så mycket fotgående med sitt utan körde mest bara fotgåendet med stå fint framför. Känns som att om jag blandar dem för mycket så kanske han vill sätta sig på utställningen. Så när vi är klara med utställningen på lör så kan vi köra med vanlig lydnad med sittande.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback