När katten är borta dansar råttorna på bordet.

2010-04-13 12:35:33 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Tog mig ett långt bad när jag vaknade och tänkte för mig sj.. -vad tyst det är ?.. Kliver upp och får se båda hundarna ligger och gnager på en 900kr sladd som hänger BAKOM högtalaren (gömd så dem inte ska komma åt den) .. Fyar lite, ringer husse och berättar vad hans kära hundar har gjort och sätter mig vid datorn för o skriva ett inlägg. Då kommer Max o ser söt ut, plötsligt börjar han bita på min datasladd mitt framför ögonen på mig :O ???  Varför börja med sådant nu när man aldrig gjort det förut ??..

Sen tror jag lilla Max börjar bli könsmogen. Han har börjat rida på Pepsi lite då och då, han har lyft på benet några gånger för att kissa på samma ställe som Pepsi o så är han sådär allmänt trotsig men ibland väldigt lydig.. Kan det vara hormonerna som spökar ? hehe

Nu ska vi ut på en lång och vårskön runda


Kommentarer

Oj vad busiga de är. Jag hoppas de fick en riktigt ordentlig tillsägelse så de inte vågar göra det igen... Är ju jätte läskigt när de biter i kablar och så ju :(

2010-04-13 14:08:49

Ja det kan nog vara hormonerna som spökar, och att han börjar komma i åldern att inte bry sig om vad man säger. Elvis tuggade sönder 5 internetsladdar, två datamöss, tre strömsladdar till datan och en strömsladd till TV:n... Cilla har inte tuggat på annat än att sutta lite på husses trätofflor. Men dom är så fula ändå... =)

2010-04-13 15:49:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback