Hej

2010-04-01 17:52:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ni gissade rätt det var Max mjölktand.

Idag var jag på Ak mottagningen igen och fick med mig 2 nya sprutor som jag ska ta imorgon och på lördag.
Är helt svullen i buken och ganska svullen nere vid ljumsken. Jag antar att det är från sprutorna för det svider rätt mycket och är i alla möjliga färger. Har fortvarande ont i hjärtat men det börjar bli bättre. Vill bara att tröttheten ska släppa. Har ju smärtstillande men vågar fortvarande inte ta dem för jag vill inte känna mig borta i huvudet eller kräkas.

Min mamma har varit så snäll och hjälpt till här hemma med hundarna och lagat mat åt mig medans M jobbat.
Hundarna är rätt lugna fast dem inte fått vara i skogen på några dagar. Dem kanske känner att jag är dålig.



Två tröttisar


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback