Den efterlängtade videon :)

2010-04-29 12:23:23 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..



Innan ni ser på filmen vill jag bara säga. Det var första gången både jag och Max mötte fåren, jag var mer rädd och tyckte fåren var läskiga. Var tvungen ta bort ljudet när vi vallar eftersom husse fick ett telefonsamtal mitt i allt. Man ska alltså inte stå still som jag gjorde efter att jag hade ramlat. Jag var så koncentrerad på fåren att jag helt och håller glömde bort min hund. Men tillslut fick jag hjälp och då visade Max sina riktigt vallningssidor.
Dem sa att han var för duktig för att vara så liten och det känns skönt, eftersom vi ska fortsätta med vallningen.
Om kvaliten är dålig så vänta ett tag så blir den bättre.


Kommentarer

Ja du valla det kommer han att fixa utmärkt MEN Anna inte är fåren såå farliga:) Tror det blir jobbigare för dig Hihi

Det var mycket roligt att se honom och det bor en tuff vallare i lilla Max:)

Kram

2010-04-29 13:06:41

man såg ju skillnad på slutet, han var jätte duktig :) kelpies kanske är bygda föör att klara sparkar från fåren, men det är inte du! tänk på det :)

2010-04-30 11:08:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback