Besviken

2010-04-27 14:42:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag reda på att jag är anställd på timmar och får inte jobba några storhelger och på friveckorna får man inte betalt.. Det är tydligen nya regler för 2010 och alla som är semesteravlösare har samma regler. Men när jag blev kallad på intervju så sa han att jag skulle få månadslön och det var ju det jag gick med på.
Blev riktigt besviken. Sen fick jag reda på att kontrakten jag skrev på är uppdelade i 3 delar och alla har olika datum. Jag trodde det var samma på alla när jag skrev under. Men vi skulle titta på det imorn så jag inte blir utan pengar den tiden. Sen vill dem inte att jag skaffar något annat jobb under tiden men dem kan ju inte tvinga mig så dem ska göra allt för att fixa det där.
Aja får se hur det blir imorgon. Jag har iaf kommit in i truckkörandet på dem gamla truckarna :) Fick köra tracktor för första gången idag med, det gick bra men jag kunde inte backa med släpet.

Nu ska jag äta mat som mamma har lagat när hon varit hundvakt. Sen ska jag och Pepsi på kurs :) Ska bli kul. Se om han verkligen är inklickad haha.

Jag har fortvarande inte hunnit lägga in några videos på datorn men lovar göra det iaf till helgen.

Kommentarer

Jag jobbar på bauhaus, har hand om sten och staket så kör truck hela dagarna typ :P Gick på bondeskola förr då fick man sig ett traktorkort, känns rätt maffigt att köra en traktor :)

2010-04-27 17:00:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback