Inte nu igen...

2009-09-08 13:38:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade och tänkte det här kommer bli en bra dag. Mådde riktigt bra och hade fått sova längre än till halv 10.
Tog på mig kläder och gick ut med Pepsi. Kom hem satte på tevattnet, gjorde ordning 2 mackor med polsk korv, och satte mig framför tvn och åt tillsammans med peppa :) Startade datorn och var på allmänt bra humör, antar att INR värdet har minskat.. Då kom det.. Ett extra slag... FAN FAN FAN tänkte jag, inte nu igen.
På ett ögonblick förstördes hela dan...

Nu sitter jag här och uppdaterar bloggen medans hjärtat är ute och springer maratonlopp :(
Blir så trött på det här, har bara lust att ställa mig och skrika.. Har fått tips att jag ska slå på en kudde när ja blir arg lr frustrerad, men gör jag det då jag flimmrar får man beställa en ambulans.. Orkar knappt gå på toalätten..

Jag är ju sjukskriven deltid nu men har inte fått några pengar sen juli.. Tur att man har en mamma och en pojkvän som kan betala hyran och alla andra räkningar.. Tror dem att jag har pengar sparade lr ? Tänk om jag hade bott helt själv och inte haft en familj som kunde hjälpa till...

Nu måste ja lägga mig ner lite..

 


Kommentarer
monica & tolla & busan

Vad det måste vara jobbigt,både medicin med biverkning och flimret..

Tänker på dig kram Monica

2009-09-08 14:48:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback