Godmorgon

2009-09-29 11:15:08 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade lr blev väckt 08.40 utav min läkare.
Han lät riktigt förbannad för att jag skulle opererats nu i oktober, och tack vare att dem avbröt min waranbehandling så blir det uppsjuktet ytterligare någon månad.
Men nu sa han att han trodde att jag inte tål waranet och ska få prova nåt annat waran ( vet inte vad det hette)
Då var jag tvungen komma ner till honom eftersom det är ett licenspreparat, och det gick inte få på e-recept.
O skulle inte det fungera så blir det 1 spruta om dan med blodförtunnande ( USCH) Klart det ska funka nu eller hur !! Jag har ju mina illamåendetabletter och mina sea band, så nu ska det gå!!

Kommentarer
Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-29 16:26:54
monica & tolla & busan http://tolla.zoomin.se

Hejsan!

Nu ska det nog hända grejor då!Vi håller tummarna för dig mest hela tiden och väntar på positiva nyheter:)

Kram Monica och tollartjejerna

2009-09-29 18:44:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback