Blir så ledsen ...

2009-09-10 12:22:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Måste bara få skriva av mig..
Var på Ak mottagningen nyss och lämnade blod och värdet var fortvarande för högt..
De försökte ringa min läkare men han är som vanligt ledig.. Och man beslutade att ja inte ska fortsätta med waran till han kommer tillbaka och bestämmer hur jag ska göra..
Jag har ju gått ner 3 kilo och det är tydligen farligt i samband med waranet. Ringde nyss till min VC och boka tid med läkare.. Sen ska jag få prata med en kurator från Ak mottagningen också..

Men det känns bara som ett bakslag.. Man måste stå på waran om man ska opereras och nu måste ja ju vänta ytterligare utan att veta oom ja äns får opereras.. JAg vill bara bli frisk och få tillbaka mitt gamla liv då ja kunde göra saker utan att va rädd för må skit i flera dar..

Försöker verkligen tänka positivt men ibland går det bara inte..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback