Bildbomb

2009-09-27 16:09:06 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte boma er med lite bilder jag har lekt med i photoshop. Ska välja några att förstora.







Själv tror jag mest på dem svartvita med färg i men har inte riktigt bestämt mig än.. Vad tycker NI ?

Förövrigt mår jag piss idag, har bara legat i sängen och flimmrat sen igårkväll.. Men imorgon är det en ny dag och då vet jag att jag kommer må bra :) Hoppas få träffa lilla Busan och Tolla snart oxå :)

UPDATE:
Det blev inte riktigt som jag ville, ville få alla bort bredvid varandra men de fick tydligen inte plats..

Kommentarer
monica & tolla & busan http://tolla.zoomin.se

Fina bilder,önskar man hade en systemare med,men man kan inte få allt här i livet.....

Ska till "tandis"12.30 i morgon,kanske kunde ses en stund efter det?

Se till att må lite bättre nu:)(om det vore så lätt va)

Kram Monica och odjuren

2009-09-27 17:20:53

Jag tycker oxå de som är i färg på pepsi och svartvit bakgrund är finast... m du skall ha dem helt svartvita måste du nog ändra kontrasten för att dme skall se lite roligare ut ;)

jag gjorde mina förstoringar på extrafilm.se

2009-09-27 19:09:33
monica & tolla & busan

Jag kan skicka sms när jag är klar hos tandis så får vi se vart vi ses.Du får hemskt gärna fota:)

Hörs

2009-09-27 19:54:26

sådär: http://taki6.wordpress.com/2009/09/27/peppa/

2009-09-27 22:24:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback