Ångest ångest...

2009-09-22 12:15:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch får ångest av att bara sitta hemma, inte kunna jobba lr göra saker normalt..
Har inte haft en ekonomi på snart 3 månader och känner att ja bara vill kunna gå på stan o unna mig lite nya kläder.
Mår igentligen piss idag men måste på något sett hålla mig pigg för sambon har fått bihålsinflammation o kan knappt röra sig.. Någon måste ju ut med Peppa o laga mat o så, egentligen borde jag oxå vara nerbäddad men stålkvinna som man är ...hahah naevars..

Den 24 får jag pengar fast bara från akassan..(när ska pengarna från försäkringskassan komma igentligen ? )
och dem pengarna måste gå till räkningar.. blääääää önskar ja bodde hemma igen.. Ibland är det jobbigt o vara vuxen..

ÅÅ kan min j%¤%¤# doktor sluta forska så mycket och ta hand om sina patienter, lr kan dem kontakta min läkare i linköping istället så den här jävla operationen blir av snart!! Blir galen.. VILL JOBBA!!!

Kommentarer

du kan få låna mitt jobb om du vill? ;) Jag är rätt trött på det ;)



Tentan är den 1e oktober, i linköping då... håller på till kl 13 och sen skall jag jobba kl 13.30, så lite stressigt blir det nog... men får väl se till att skriva tentan fort ;)

2009-09-22 13:11:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback