Vem är det som ringer på ??

2009-10-03 10:27:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


För ett par veckor sen kom det en grabb som sålde tidningar.. Mötte honom i trappen och ville vara snäll och köpte en tidning.. Efter det så har någon plingat på dörren varje helg i 3 veckor nu både lördag och söndag kl 09.00.. Jag antar att det är samma grabb som vill sälja sina tidningar.. Men jag hinner aldrig upp + att det är helg jag vill sova ut.. Om det ringer på imorgon med ska jag vara snabb med att öppna och be den/dem att jag inte vill att den/dem ringer på varenda helg kl 09.00 riktigt irriterande...

Men till något mer roligt.. Fick på min mejl en massa bilder på pepsis kullsyster Nova som jag tänkte lägga upp under dan :) ses då..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback