Sorry för så negativa inlägg

2009-10-25 11:37:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det känns som ja bara skriver negativt, men förhoppningsvis blir det ändring snart! Hoppas ni orkar stå ut!
Idag vet jag inte vad det är med mig, ja vakna kolla igenom alla papper till morgondagen o helt plötsligt börja grina.. Har drömt om operationen hela natten och känner bara att ja inte vill ! Vill inte ha mer ont..
Tyckte att US kändes så kallt o otrevligt när jag var där, dem sa att dem skulle va generösa med lugnande men fick ändå ha jätte ont..Tänk om ja kommer ha skitont i 4 timmar ? Vill verkligen inte ha mer ont nu.. Självklart vill ja bli frisk men vill inte gå igenom allt det där jobbiga innan..Är så hilma rädd..



Önskar ja kunde ha min lilla goskille med mig!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback