Morgonrock

2009-10-20 22:13:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse var jag på Ak-mottagningen sista inför op..INR låg på 2.5 alltså jättebra. Sköterskan tyckte jag skulle vaccinera mig mot svininfluensan och jag fick med nån bruksanvisning för jag äter waran.. Men ja vill inte vaccinera mig och kommer inte göra det om jag inte blir tvingad.

Ida satt "barnvakt" åt pepsi. Åkte dit efteråt och hade med mig en gammal handduk som vi skulle göra en morgonrock av till pepsi.. Ingen av oss hade gjort något sådant förut men tyckte vi var (läs Ida) väldigt duktiga.




Kommentarer

hehe han är ju jätte söt ju... Haha fast Pata tyckte inte vi var duktiga... Han sa bara som vanligt, kärringar... Han tyckte vi alltid var elaka emot killar och att man kunde se på Pepsis min att han aldrig kommer förlåta oss... .Blink.

2009-10-20 22:54:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback