mardröms natt

2009-10-22 12:32:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt var det hemskt... efter att ha stressat halva dan med tvätt mat o städning kom flimmret vid 19 men ja fortsatte stressa fast ja va tvungen lägga mig ner några gånger, kändes som ja va nära på svimma.. M sa att ja såg ut som ett lik som höll på.. Tog som vanligt en extratablett och min waran kl 21. Sen blev ja extremt trött va tvungen gå o lägga mig.. Men kunde verkligen inte somna hjärtat hoppa o banka, så vi satte på en film The hills run red den var helt okej. M somna mitt i filmen men ja låg vaken o kämpa emot o försökte få mig sj att slappna av. När filmen var slut satte jag på Family guy. ALLTID! Men kunde inte somna efter 4 avsnitt heller.. När jag flimmrar kan jag inte ligga på sidan, men ja försökte ändå. Då vände sig M och började hålla om mig och pussas, men var tvungen knuffa bort honom då det kändes som ja skulle få andnöd. Sen låg jag o stirra upp i taket tills hans kl ringde kl 05.00. Han gick till jobbet och då somnade jag ÄNTLIGEN.. Men då drömde jag om Ida och hennes hund nova att vi var på ett räddningsuppdrag och skulle hjälpa nova att hitta hem. Så vakna jag att M kom hem kl 09 och skulle äta frukost. Men jag måste ha sovit för när han hade gått gick jag upp och leta efter honom o ringde honom o fråga vart han var (vilket ja inte minns något av nu) Så vakna jag kl 12 av en liten gosig hund som slicka mig i ansiktet.. Nu är ja helt slut..Hoppas ja kan somna tidigt ikväll för imorgon ska ja till US o göra en massa läskiga provet..

Kommentarer

låter inget vidare du... jag hoppas verklgien att proverna går bra imorgon krama

2009-10-22 18:45:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback