Lycka!

2009-10-12 16:49:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag haft ännu en toppendag! Vaknade vid 09 tog på mig, gick ut med peppa. Åkte och lämna peppa hos mamma och åkte och hämtade upp Ida. Vi åkte till sjukhuset, ja skulle som vanligt lämna prov.
INR värdet låg idag på 2.7 vilket fortvarande är jätte bra :) Jag ska fortsätta ta halva tabletter, och nu dröjer det 1 vecka innan jag ska tillbaka igen, vilket är skönt. Slippa 2 ggr i veckan.
Sen åkte vi ner på stan och jag köpte en skitsnygg kappa som jag har suktar efter i flera dagar nu. (Den är jag värd) hehe.. Efter det köpte vi en varsin kebab, åkte och hämta peppa och åkte vidare hem till Ida.
Hon smörjde in lite tigerbalsam på min rygg eftersom jag fått en knuta lr något som gör skit ont.
Sen åkte ja o P hem och hon åkte till jobbet. Nu sitter jag och funderar på vad ja ska äta.

Men ikväll så blir det sann lycka!! Jag ska provdansa !
Alla mina vänner vet hur mkt jag brinner för dans.. Har dansat sen jag var liten. Sista uppträdandet var kanske för 2-3 år sen och jag har verkligen saknat dansen. Så ikväll ska jag få följa med min kusin som ska dansa med sina vänner, och jag ska få vara med så pass mkt som jag orkar :) ÅÅ jag är så glad! Kan inte beskriva känslan jag får när jag dansar.


Några bilder från tjejmiddagen.


Kommentarer

Skönt att det blev bättre i ryggen och att dansen gick bra!



Är så glad att proverna i morse var bra oxå, jag håller tummarna för att dem håller sig stabila! kram and btw... jackan var skitfin!

2009-10-12 23:09:49

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback