Jag är förvirrad..

2009-10-02 14:49:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alla dessa datum att hålla reda på.. Jag fick idag reda på att min handledare gjorde fel som skrev ut mig från ams innan jag hunnit fått sjukskrivning.. Och tack vare honom så har jag nu både krångel med försäkringskassan Akassan och min läkare... Nu är jag så förvirrad att jag inte har en aning om vilket datum jag blev utskriven ? Vad det är för intyg som saknas lr vad jag nu fyllt i fel på akassan... Jag orkar helt enkelt inte.. Har andra saker att tänka på som är tillräckligt påfrestande... Vill bara ge upp och skita i alla pengar.. Men nu är vi 2 som bor här och ja kan inte vara så självisk.. Kunde lika gärna jobba det tar lika mycket tid som att hålla på och styra med alla kassor...

Jag vill vara 10 igen och bli ompysslad av mamma, som alltid kom med en påse godis och en bra film...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback