GoKväll

2009-10-05 22:41:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja igår var vi och åt hos sambons mormor. Supergott, vi spenaderade hela 5h där.
Imorse fick jag besök av Ida hos hade med sig mcd mmm gott :) 
Sen kom M hem och vi åt rester från igår.
På kvällen åkte vi till hans pappa och höll honom sällskap när han renovera hans lillebrors rum, och såg svenska hollywoodfruar tillsammans.. Nu sitter vi framför tv:n, jag har precis tagit mina mediciner (2h försent) .. Imorgon ska jag till AK-mottagningen igen och ta prover hoppas dem ligger lite bättre då. Har faktiskt ätit ordentligt och varierad kost med lite grönsaker och frukt (tvingat i mig) Snart är det dags att hoppa i säng.



Pepsi är helt slutkörd både från igår när 8 pers busade med honom i 5h. Och ikväll har han busat loss med farfar. 

Kommentarer
monica & tolla & busan http://tolla.zoomin.se

WOW Anna + frukt o grönt tycker det är för roligt att läsa.Blir full i skratt faktiskt,men du är duktig som kan få i dig det nu för det behöver du

Hoppas värdena ligger bra idag:)

Kram Monica

2009-10-06 06:51:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback