Förberedelser..

2009-10-19 13:40:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Denna vecka måste jag fixa med tvätt, städa lägenheten och storhandla mat inför operationen på måndag.. Det är nära nu och det är skönt att ha allting gjort så man slipper alla bekymmer när man är sängbunden..

Igår möblerade vi om i lägenheten och rensa ganska mycket.. Det blev super mysigt o fint.
Har fortvarande inte lagt in bilderna från min kamera så det måste jag med göra..

Funderar på installera window 7 på datorn.. Det verkar mycket bättre än vista och så kräver det inte lika mycket.
Har också köpt en ny vinterjacka till Pepsi som ja ska lägga in bilder på..

Och juste ikväll och imorgon är det sista gången jag kan gå på dans på länge.. Får ge gärnet och sen må dåligt i några dar ( att jag aldrig lär mig) kommer ju ångra mig imorgon haha..
Ska även till Ak imorgon med o se om blodvärdet fortvarande är stabilt..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback