Dras åt höger..

2009-10-22 20:26:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag när vi skulle åka och handla så åkte vi hem till min mamma och lämnade pepsi.. Jag klev ur bilen och gick mot porten tröck på hissen och när jag klev in i hissen började jag känna mig konstig..sen började allting snurra och ja tappade balansen och ramla och slog i golvet (inte på pepsi den här gången). Jag ringde på hos mamma som genast förstora upp allting, ja fick vatten o sen gick ja till bilen mot hennes vilja..
Sen kom illamåendet satt med huvudet mellan benen hela vägen till macken där M fick springa in o köpa en korv.. När ja fått i mig korven mådde ja mycket bättre och klarade av att handla. Är fortvarande lite yr men nu klarar ja av att så upp även om ja dras till höger hela tiden.. Det måste berott på att ja inte ätit ordentligt fast jag vet att det är farligt o fasta när man äter waran..

Aja lagade fläskfile med potatisgratäng och bearnaisås.. mycket gott!! Nu ska ja svulla mig chips cashewnötter och nacho chips med dipp o choklad! Ska upp tidigt och äta innan kl 08 för sen måste jag fasta o vill inte få yrsel igen..

Tack Ida för att du tog ledigt för o följa med.

Kommentarer

Vad bra att du får en vän med dig,det kan du behöva:)

Tänker på dig!

Kram

2009-10-23 06:55:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback