Det är inte jag som är dum..

2009-10-07 16:27:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har haft en helvetes natt men flimmer och sen för långsam rytm, har haft andnöd och knappt sovit. När jag väl somna så drömde ja mardrömmar..
När jag vaknade så kollade jag mejlen på min akassan och hade fått svar att vi ska avvakta tills försäkringskasssan hör av sig.. Dem hade fortvarande inte ändrat i min utbetalning att jag ska ha en karensdag som ja skrev till dem. Sen när jag skulle kontrollera mina kassakort så såg jag att dem hade ändrat från halvt sjukskriven till hel ?? What försöker dem lura mig lr ? Visst jag har skrivit till dem att jag kan vara lite yr ibland men inte så att jag fyller i fel. Så nu kommer ja bli ännu mer återbetalningsskyldig.
När jag skrivit och frågat om det så svarar dem helt osammanhängande.
Var förbi Ida några timmar på förmiddagen och hon sa oxå att dem var jätteskumma, som betedde sig sådär.
Nu har jag iaf fått 1900 men vågar ju inte röra dem om det blir så att jag måste betala tillbaka dem.

Jag kanske borde bli knarkare.. Då får man minsann pengar så att man blir överbetald.

Har sökt jobb till våren med, jag tar för givet att jag är frisk till dess.
Kl 18.00 är jag och pepsi bjudna hem till mamma på middag, ska bli riktigt gott!

Nu känns det är jag som har skrivit lite osammanhängande.. men hoppas ni förstår vad ja skriver.

Ps. Grattis Camilla på 26års dagen!


Kommentarer

eh ahhh... man förstod ju inte vad dem skrev... halva meningar, helt osammanhängande, stavade det med 2t... hallå??? kompetens efterlyses! ;)

2009-10-08 10:37:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback