Spotify

2009-11-09 20:29:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter just nu på M´s dator och lyssnar på spotify.. Funderar på om man kan lägga in låtarna in på Ipoden men tror inte det.. Har ju inte premium.. Idag har ida varit här och sen var hon med Pepsi medans jag gick till vårdcentralen och bytte förband i ljumsken, blev lite svimfärdig när hon höll på men nu känns det bättre.
Hon sa att det såg jättefint ut och det blåa är antagligen att ja rör på mig så mkt.

Imorgon ska dem ju stänga av värmen här i 12h. Som tur är får vi låna värmefläktar utav svärfar.
Sen kommer Ida och hämtar mig kl halv 11 för jag ska till AK mottagningen igen, så hon och peppa går en sväng under tiden. Så snäll den där Ida :)
Om proverna ser bra ut så behöver jag inte gå dit 1 gång i veckan längre utan varannan, mkt skönare..

Nu ska jag kela lite med min Peppi

Kommentarer

Hoppas att proverna är bra imorgon då så du slipper springa och bli stucken i fingrarna hela tiden ;)

2009-11-10 00:17:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback