Överraskning i badet

2009-11-19 13:20:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Låg med ansiktsmask och blundade så hör jag små tassar kommandes mot badrummet.. stack ut handen och pepsi slickade bort allt vatten, helt plötsligt säger det pluuufs och jag har en hund i badkaret som plaskar loss.. Tog ut han med en gång för vattnet var på tok för varmt för stackars liten.. Trodde han skulle vara helt livrädd men han ville i ännu mer.. När jag sen hade spolat ut allt vatten fyllde jag på lite med svalt vatten, då var han i och plaskade och hade jätte kul.. Passade på att tvätta honom lite oxå det tyckte han var skönt.
Nu springer han runt som han alltid gör när han är nyduschad lr badad och jag sitter här med 3 rivmärken på halsen hehe..

Kommentarer

klart killen skall få bada han oxå! Kan Dannie hoppa i så kan väl Pepsi!

2009-11-19 22:42:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback