Orättvist

2009-11-15 11:05:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kände jag av mitt flimmer första gången efter ablation. Blev självklart orolig och tog kontakt med läkare och med personer som har gått igenom samma sak. Fick till svar att det är normalt och att flimmer inom 3 månader inte räknas som återfall. Och att jag ska räkna med upp till ett år innan hjärtat är läkt.

Jag vill ju va frisk nu. Om tar min sjukskrivning slut och jag hade planerat att vara bra då. Men nu måste jag förlänga den ännu längre. Jag vill inte gå på waran mer. Vill kunna leva som alla andra och kunna ta ett glas vin till maten lr inte oroa mig för om jag ramlar att jag ska få inreblödningar.

Nu låter jag som en gnällig unge men jag tycker det är oträttvist. Orkar inte besöka sjukhuset mer ta stickprov varje vecka.


Kommentarer
Monica Tolla o Busan http://tolla.zoomin.se

Förstår dig fullständigt,du måste fått nog av sjukhus o allt vad där är..Men bäst att göra vad du ska så allt fortsätter gå bra...

Du får ursäkta att jag inte hört av mig,men har inte mått helt bra tyvärr.Tråkigt nog blir det ju så fort mörkt med så förmiddagen vore ju bäst att ses.Men lovar höra av mig så fort jag kan..

Kram

2009-11-16 08:23:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback