Ont idag

2009-11-24 16:43:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår gick jag en långpromenad med pepsi och lämnade honom en stund hos Idas kille, sen fortsatte jag och Ida mot stan och sola och köpte med oss mat hem. Sen hade jag så ont i ljumsen att dem blev tvungna att skjutsa hem mig :( Idag har jag riktigt ont, så ont att kryckan fick följa med ut på promenad.
Vill inte ta några smärtstillande för jag är så less på allt som har med medicin att göra.

Jenni är i sverige oxå, skulle varit kul att träffa henne idag.
Fast vi ska träffas på tors och gå ut och äta samt gå på bio. Jenni håller på med rawfood och ska lära mig äta mer nyttigt. Jag vet att jag inte får byta kost nu när jag ställt in min warandos men det skiter jag i. Hellre äta nyttigt och må bra sen i längden än att proppa kroppen full med äckligt fett och onyttigheter som inte är bra för hjärtat.

Påtal om onyttigt, varför har vi inte Subway i norrköping ? Om det inte kommer hit snart så öppnar jag själv en subway här. Nu menar jag matkedjan.

Kommentarer

fröken subway :)

Tråkigt att du fick så ont gumman =(

Hoppas det är bättre imorgon!

puss

2009-11-24 20:42:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback