Nytt är kul

2009-11-11 11:48:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade utav att min mobil ringde kl 09.00 så klev jag upp kissade pepsi och gick o la mig igen. Efter 3 min ringer telefonen och det är en gammal klasskompis som ringde från hyresbostäder. Han skulle komma och fixa avloppet och ytterdörren. Han blev klar på 5 min. Så ringde M och sa att vi ska få badkar och diskmaskin med.
Badkaret har vi betalat för sen vi flyttade in så det ska dem komma med ganska snart.
Diskmaskingen ska vi först skriva på något papper på. Sen kommer det kosta 89kr/mån. Men det är såå värt att ha en stor diskmaskin. Förut hade vi en bänkdiskmaskin och den var oduglig. Ska nog sälja den för en billig peng.

Någon intresserad ?

Nu ska jag ut på en långis och träna lite med Pepsi, han har blivit så duktig med fotgåendet även i möten med hund. När jag var på morgonpromenad med honom så mötte vi en flatte och pepsi var lös så jag sa åt honom att sätta sig, och den andra ägaren med hunden gick förbi och pepsi bara satt så fint. Jag trodde han skulle bli rädd eftersom det var 2 flattar som attakerade honom. SÅ duktig min kille :)

Kommentarer

hahaha vilken säljare du är gumman!



"förut hade vi en bänkdiskmaskin såååå oduglig...

...någon som är intresserad av att köpa den?"

2009-11-11 12:21:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback