Middag

2009-11-14 13:59:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är vi bjudna på middag hos M´s mormor. Det blir rödspätta! Har fortvarande inte vågat mig på att göra det själv. M´s morbror från stockholm är här med sina barn med. Kul att träffa dem alla det blir ju inte så ofta.

Och imorgon är vi bjudna på barnkalas till M´s moster ett av hennes barn fyller 11år. M har en ganska stor släkt.
Jag har en rätt så stor släkt om man räknar med alla som bor i polen. Men vi har inte så många småbarn (än)och nej jag har inga planer på att skaffa några barn.


En bild från i somras när jag och M var och hälsade på hans morbror i sthlm.
Sötaste Jeremia, så himla härlig är han. Bästa musiksmaken har han med.
Har tyvärr ingen bild på hans söta lillasyster Mercy.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback