Maginfluensan

2009-11-17 13:25:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse kl 07.15 vaknade jag av att jag hade så ont i magen, kunde inte fortsätta sova utan gick upp och då kom allt från alla håll :( BLÄÄÄÄÄÄ.. Skulle till AK-mottagningen kl 11 men så blev det inte. Så nu lär jag få utskällning.. Men ska gå imorgon. Har ätit 3 matskedar med oboy och magen verkar blivit lite hård igen.
Sen har jag mina älskade sea-band som har stoppat mitt illamående.
Men jag tror det är nån slags mini endagsinfluensa lr så har jag bara fått i mig något jag inte borde.

Gick morgonpromenad med Pepsi och sen spelade vi lite på hans nya spel. Han skutta av glädje och nu ligger han och sover igen.. Mamma ska komma förbi med A-fil och bajspåsar. Nån har slarvat med att plocka upp spill efter sin/sina hundar så vi alla har fått en tillsägelse på en lapp i porten. Jag köpte mina för ett tag sen och idag märkte jag att alla var hål i botten på, inte så trevligt när man ska plocka..

Men nu ska jag slänga mig i badet med massa badskum och en ansiktsmask.

Kommentarer

Hehe först berättar du om att det kommer allt från alla håll och sen skall din mamma komma med bajspåsar... :) Är det Pepsi du skall plocka efter eller dig själv? puss hoppas du mår bättre snart

2009-11-17 14:12:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback