Hundaktivering

2009-11-16 20:48:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag på en shopping runda med Ida. Köpte lite badskum en badkars kudde och en regnjacka till pepsi som är lite varmare. Köpte även ett kul aktiveringsspel till Pepsi.



Provade det med Pepsi en stund hemma hos mamma och han verkade fatta vad det gick ut på.
Sen ville han inte sluta. Körde lite "pang" och sen sa jag för skojs skull rulla runt, och till min förvåning så gjorde han rätt. Så glad jag blev, har inte tränat på rulla runt speciellt mycket eftersom det är så likt "pang".
Nu ligger han här helt utslagen. Tänkte filma nån gång när han spelar så ni får se.

Imorgon ska jag till Ak mottagningen igen (blää) hoppas hoppas verkligen värdena är bra så ja slipper gå dit varje vecka. Håll tummarna!!

Kommentarer

Jag håller oxå tummarna för att värdena är bra imorgon.... och vad roligt att Pepsi verkade gilla spelet... som sagt, Nova tröttnade inte på det även fast hon lärde sig det, det går ju att ändra svårighetsgraden på så många sätt efter hand oxå... och det är ju alltid bra med lite aktivering!

2009-11-16 21:00:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback