Förgyllt min dag.

2009-11-29 21:11:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom precis ur badet och satte mig vid datorn då plingade det på dörren.
Ida kom förbi med en krya på dig present från henne och hennes kille.
Jag trodde det var hennes nybakta frallor eftersom det såg ut som en sådan påse. När jag öppnade påsen så låg det 3 presenter i väl behövda !! Som att dem läste mina tankar.



Pepsi ville vara med och lukta.. Förövrigt så har hjärtat hoppat tillbaka i sinusrytm, det går lite för långsamt nu istället men nu är jag uppe på benen igen iaf. Skönt o slippa elkonvertering men det hade faktiskt varit skönt idag för om jag ska ha såna här flimmerattacker så vill jag inte vara med mer..

Tusen tack Ida och Pata ni har förgyllt min dag.


Kommentarer

Det var så lite så! När man mår dåligt brukar det ju i alla fall bli liiiiite bättre om man får godis :)

2009-11-29 21:21:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback