Ak och pyssel

2009-11-18 15:13:32 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse tog jag mig till Ak-mottagningen och värdena låg på 2.7 fortvarande lite för högt så jag ska dit igen måndag den 30de.. Passade på att fråga när jag var där hur det är på jul och nyår. Då ska jag tydligen dit i mellandagarna, kan tänka mig att det kommer vara massor med folk där då.
Frågade även om jag fick skåla med champange på nyår och det tyckte hon inte var en så bra idé.
Får bli alkoholfritt som barnen.

Sen åkte jag till Ida som var hundvakt åt Pepsi sålänge och pysslade, vi gjorde glöggtomtar.
Jag med mitt dåliga tålamod för pyssel blev helt fast. Det var jätte kul att sy för hand och pyssla.
Det var liiite trist att klippa småbitarna för mina blev så himla fula.. Men det är väl charmen med att det är handgjort kanske ;) Ska be Ida ta kort på tomtarna så ni får se.

Nu ska jag komma på vad vi ska äta idag.

Kommentarer

Får ta kort på tomtarna sen när du fått dit ansiktet på din :) Jag fuskade och gjorde klart min förut hehehe :)

2009-11-18 21:49:18

och jag tycker inte dina bitar blev fula... men man blir ju bättre med tiden oxå! Pata skrattade inte åt den, så han slipper göra en själv haha han tyckte de var söta (sa han i alla fall)

2009-11-18 21:55:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback