Bra stavning...

2009-05-15 10:38:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag hemma lite yr och illamående.. Tabletterna heter Tambocor och inte trombocor som ja skrev hehe..
Lite svårt att skriva när texten flyter ihop för mig ..men jag hoppas att biverkningarna ger sig snart..

Det är iaf skönt o få vara hemma i sin egen säng och slippa all otrevlig personal.
Sist jag låg inne så var alla så himla trevliga, den här gången kasta dem maten åt en och snäste för minsta lilla..
Visst kan dem ha stressigt men man behöver inte kasta mat och vara otrevlig..
Tycker synd om dem som är helt beroende av personalen och blir behandlade sådär..
Ingen hade koll på någonting.. De blandade tillomed ihop tanternas mediciner..

Jag träffade iaf några underbara tanter som hade sån härlig syn på livet :)
Dem förgyllnde mina långa dagar :)


Kommentarer
monica & tolla

Hallå!

Jag snubblade över en hundklubb som kanske är intressant,de kommer förmodligen ha freestylekurs i höst står det. http://www.hoppetshundklubb.se/

Hoppas du får nån nytta av det..

Krya på dig o ta hand om dig/ Kram



2009-05-17 07:45:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback