Hallå

2009-02-17 13:33:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har tagit lite nya bilder på Pepsi som ja tänkte lägga upp..
Han har fått ett nytt halsband o en ny tröja, han är såå söt i den :) Har även köpt en väska till honom men han är inte så förtjust i den så vi har den hemma istället då han sover i den :)








Själv så har ja färgat håret.. inte för att det blev någon skillnad men lite mer lyster fick jag.
Måste till skräddaren också och sy in 2 klänningar som ja köpte från stylebystars:)
Nu ska ja ner o handla i affären tänkte prova på att laga en ny maträtt ,,, får se hur det går..

Kommentarer

Vilken sööööööööötnööööt!!!



Ja jag hittade en nagelklippare, jag kände mig som ett handikapp, min stortå nagel hade gått in i den andra och misshandlat sönder den haha

2009-02-19 14:49:06
Monica & Tolla

Jo du,mycket hemskt finns det i världen,tyvärr...

Hur har ni det du o Pepsi? Han är söt den lille..

Kram Monica

2009-04-02 14:14:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback