Stylebystars = skit

2009-12-23 23:59:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag så förbannad att jag har börjat flimmra vilket betyder att min julafton kommer vara förstörd..

Den 3e dec beställde jag en fin klänning från stylebystars (har beställt därifrån tidigare och alltid nöjd)
2 veckor gick och jag skickade iväg ett mail som dem skulle svara på efter 48 timmar (har fortvarande inte fått nåt svar). Den 23e dec kom avin och jag sprang för att hämta ut klänningen.
När jag öppnar paketet så stinker det rök och det är klänningen som stinker + att det fattas delar på den!
Jag maila dem direkt men jag kommer troligen inte få något svar!
Det tråkiga är att jag redan har betalat för klänningen som från början skulle kommit efter 2-4 dagar.
Och skickar jag tillbaka den nu kommer ja inte få se några pengar eller en ny klänning (känner på mig det).

Det var tänkt att jag skulle ha den på julafton som är imorgon :(

Så jvla dålig stil av dem ! Och att man inte kan nå dem på telefon gör mig ännu mer förbannad.

Ska aldrig mer beställa därifrån igen! Hade bara hört skit om dem innan men det hände aldrig mig så jag antog att man kunde lita på dem .

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback