Otrevligt

2009-12-19 11:25:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Min vistelse på akuten var inte rolig igår, för det första vänta 2 timmar innan man får hjälp ? Så får det absolut inte vara när det gäller hjärtat. Sen en arrogant läkare som hela tiden skulle ha rätt :(
Det hela slutade med att jag vägrade läggas in och åkte hem.

Ska aldrig mer söka akut hjälp på egen hand. Man blir felbehandlad och läkarna ljuger för dem vill spara in på sin budget :(
Nästa gång jag blir dålig väntar jag hellre tills ja ramlar ihop och ambulans kommer o hämtar mig.

Men nu lär det väl dröja igen tills nästa flimmer förhoppningsvis. Är i 7de veckan efter ablation så snart borde jag få reda på om flimmret är normalt eller ett återfall.

Blir så j-la deprimerad när jag flimmrar, jag orkar inte ha det så längre.. Det ända som hjälper nu är att tänka framåt, på allt kul som snart kommer o hända.

Till våren då jag ska börja träna lydnad och agillity ska bli så roligt, jag längtar så efter den nya valpen, en ny glädje sak hemma. Blir mer motiverad och då kanske det inte gör något om jag flimmrar en dag när jag kommer ha 2 guldklimpar som gör mig glad varje dag! Även om jag känner att livet är så orättvist så är jag ändå lyckligt lottad. En underbar familj, en underbar sambo, underbara vänner en underbar pepsi och snart en underbar valp!
Utan allt detta hade jag inte klarat det här, jag hade gått under! Men jag måste påminna mig varje dag om att tänka positivt..

Kommentarer

Den svenska sjukvården ÄR ett skämt. Sambon åkte in för att han på nätterna inte fick luft, men det enda han fick reda på var:

Att han inte är överviktig.

Att det inte är farligt.

Och att det inte är nåt fel på honom.

Sen NÄR är det ofarligt att inte få luft?

Läkaren lyssnade inte ens på varken lungor eller hjärtat. Han RÖRDE inte ens stetoskopet!

2009-12-20 13:21:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback