God morgon

2009-12-12 11:59:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag vaken, men fortvarande sliten. Pepsi är en så snäll liten hund som väcker mig för o gå ut och kissa, sen lägger han sig under täcket med husse och snarkar :)
Har fortvarande inte lagt in bilderna från igår men gå in på Idas blogg och läs om våran dag.

Nu ska jag lägga över allting viktigt som jag har på datorn till min andra hårddisk och sen formatera datorn och sen installera windows 7. Får se om datorn blir bättre som alla säger.

Trevlig helg!

Kommentarer

Hejsan!!

har skaffat mig en ny blogg, nyttlivnyatag.blogg.se heter den.. så du vet =)

såg att du länkar till min gamla men har inte kvar den, så du kan ju länka till denna istället..



hoppas allt e gött annars! kramiz

2009-12-12 22:36:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback