För mycket luft i huvudet..

2009-12-17 00:09:44 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Bara för att jag fixade min dator (kände mig som en hacker) Lärde mig lite koder på bloggen och cracka mitt ph så trodde jag att ja oxå kunde klippa min egen lugg.. Gick lite för långt där hehe. Imorgon måste jag ner på stan och klippa till den lite.. Fast om jag hade en bättre sax skulle jag nog kunna fixa det sj..ELLER INTE

Ska köpa hårfärg oxå, när jag är igång i nån sorts kan själv period

Förresten så har jag mått toppen dem senaste dagarna, har kunnat småjogga några meter utan att få ont och gjort situps och knäböj varje kväll nu, hoppas verkligen det håller i sig nu över jul o nyår! O som jag alltid har tänk innan är man frisk på nyår så är man frisk året om. Förra nyår var ja jättedålig o det höll ju i sig typ hela året.


Kommentarer

hehehe sa ju att jag skulle hjälpa dig ler

2009-12-17 11:04:24

la precis upp ett inlägg om Pata... vi hörs imorgon stumpan! puss och sov så sött

2009-12-17 23:07:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback