Dagis här hemma..

2009-12-05 16:01:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och sambon har fått fnatt idag, vi springer omkring och skojslåss och gömmer oss och Pepsi tycker det är skitkul!.. Ikväll ska vi hämta min mamma och kusin på skavsta flygplats. Dem har varit i Polen en vecka och julhandlat! Jag längtar till alla korvar jag ska trycka i mig! Älskar polsk korv, det måste vara den godaste korven.
Har beställt lite saker mamma ska köpa med sig oxå, så det ska bli kul o få allt :) Och Pepsi har säkert saknat mommo, han älskar att vara hos henne.


Här är från Poznan där jag kommer ifrån, så mysigt med detta torg med en massa uteserveringar och musik och stånd.


Det snea huset i Sopot, visste inte äns att det fanns. Nästa gång jag åker till Polen ska jag självklart göra ett besök där.

(Irriterad jag blir att texten har blivit så liten igen, i vissa inlägg är den stor, vill att den ska vara stor jämt)


Kommentarer

Hehe häftigt det där sneda huset var... jobbigt om en ruta pajjar eller så, kan ju inte direkt vara standard mått...

2009-12-05 19:47:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback