Moppe..

2009-08-30 16:27:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej ska va riktigt ärlig nu så åkte jag moppe för typ första gången ute i trafiken (Skit stolt)..
Har ju varit rädd för det eftersom jag både ramlat på en stor motorcykel och på Fiddyn..
Men iaf så fick jag något i ögat. Har suttit i en halvtimme nu och försökt få bort det.
Så kom jag på om jag gråter så rinner det ut av sig själv.. Satt och försökte pressa fram tårar men utan framgång. Då tänkte jag men på youtube finns det alltid en massa sorliga klipp. Så när jag loggade in och där hade jag ju själv en video på min Simba som gick bort förra året. Tog några sekunder så var tårarna framme.. Och ut kom en vidrig fluga..SKÖNT för ögat..Men när jag fick syn på den så satte kväljningarna igång..USCH SÅÅ ÄCKLIGT..

Här är iaf videon som får mig och börja gråta.. Saknar honom som F*n



Så himla fin han var!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback